SimsTias Recenserar - The Sims 3: 70-Tal,80-Tal,90-Tal


Nu är det dags! Min första Recension. Och det fick bli Prylpaketet 70-Tal,80-Tal,90-Tal
, eftersom jag älskar 80-talet.


Inledning

70-Tal,80-Tal,90-Tal är ett Prylpaket som fokuserar på kläder och föremål från dem tre tidsåldrarna. Spelet kommer med 73 nya kläder/möbler och även
3 nya radiostationer för dina simmar att lyssna på. De tre nya radiostationerna är: Disco, Rock och Rap och innehåller mestadels musik från The Sims 1. Så låt dina simmar leva med den hetaste stilen och med dem coolaste dekorationerna från förr!

Kläder


Prylpaketet 70-Tal,80-Tal,90-Tal kommer sammanlagt med 42 nya kläder,frisyer och smink
för dina tonåringar och ungdomar.
Frisyrer/Mustasch









Smink




Kläder






















Som ni ser så kom det massvis med nya CAS (Skapa en Sim) föremål i detta Prylpaket. Men tyvärr så fick bygg/köp läget lida istället.


Föremål


Prylpaketet 70-Tal,80-Tal,90-Tal kommer sammanlagt med 31 nya bygg/köp föremål. Med dem nya möblerna kan du nu förvandla om dina simmarnas hem till 70,80 och 90-tals hus, eller kanske bygga ett 70-tals diskotek
till din stad?





Slutsats




The Sims 3: 70-Tal,80-Tal,90-Tal är ett väldigt bra prylpaket med ett väldigt långt namn. Dem flesta kläderna och möblerna är snygga och kan användas i dem flesta tillfällena, men kan ibland kännas lite tacky. Och om du är som jag och gillar 80-talet så blir du nog inte heller besviken. Enligt mig så är The Sims 3: 70-Tal,80-Tal,90-Tal en av dom bättre Prylpaketen för The Sims 3 och är helt klart värt pengarna (180 Kr på Webhallen.com) Jag ger prylpaketet 4/5 Diamanter!




Kommentarer