Blogg nyheter 05/07-2013

Som ni kanske märkt så har denna blogg varit inaktiv i över en månad. Detta beror på allt från skolan, semester, sommarjobb m.m. Men nu har jag äntligen sommarjobbat klart och även varit på semester så nu är jag tillbaka med en ny fräsch design (Som fortfarande behöver finjusteras) och även med massor av både roliga och tråkiga nyheter. Jag tycker nog att vi börjar med dem roliga först.

Okej, så de roliga nyheterna är att:
  • Jag kommer bygga ett hus och lägga ut på bloggen en gång i månaden.
  • Det kommer att komma utlottningar av priser och tävlingar snart.
  • Den nya designen gör allting lättare för mig och det är lättare för er läsare att hitta saker på bloggen

De tråkiga nyheterna:
  • "Önska ett Hus" försvinner eftersom jag kommer bygga ett hus och lägga upp varje månad (Detta beror på att jag märkte att det var väldigt jobbigt att bygga hus åt andra och jag ville inte göra någon besviken med husen, och eftersom jag inte vill göra någon besviken när de önskar ett hus så ska jag bara lägga ut hus som jag själv gillar och sen får ni välja vad ni vill ladda hem till ert spel.)
  • Alla guider och recensioner har försvunnit, jag jobbar på att få tillbaka dem (Har en så länge lagt tillbaka Lucky Palms recensionen.)

Okej det blev inte så värst många dåliga nyheter, men det blir väl kul med utlottningar och tävlingar? Förhoppningsvis blir första utlottningen redan nästa fredag (12/7-2013) Så var beredda!

Kommentarer